POPART Fitness

Skupinové lekce

PRO ZAČÁTEČNÍKY

INTIM FITNESS – Lekce pouze pro ženy J

  • Při tomto cvičení se zaměřujeme především na aktivaci pánevního dna.
  • Posilujeme ale i relaxujeme tuto velmi důležitou část našeho těla.
  • Pánevní dno ovlivňuje obrovské množství jak fyzických tak emočních procesů ženského těla.
  • Trápí vás inkontinence, bolesti hlavy, emoční výkyvy nálad, bolesti beder nebo zad celkově.
  • Cítíte nízké sebevědomí a nemůžete se zbavit vyklenutého bříška? Nedílnou problematikou bývá i problém s diastázou, což je rozestup břišního svalstva ke kterému nejčastěji dochází po porodu, ale i nesprávnou životosprávou, přetěžováním, nebo sedavým zaměstnáním.
  • Můžete přetrvávat dlouhou řadu let a velmi ovlivňuje držení těla, bolesti právě v oblasti beder, kyčlí, nebo i kolen.
  • Na to vše se toto pomalé a jemné cvičení zaměřuje.
  • Aktivujete PD, naučíte se správně dýchat, zlepšíte rozestup břišní stěny a zbavíte se emoční nestability. Naučíte se používat intimní fitness pomůcky na tyto problémové partie. 
  •  

 

BABY WORKOUT

Cvičení pro maminky nebo i tatínky v doprovodu dětí.

Děti mají k dispozici dětský koutek se spoustou hraček po celou dobu cvičení. Pokud mohou chtít mohou se do cvičení zapojit společně s rodiči. Cvičí se všechny svalové partie, střídá se intenzita i zátěž. Každý trénink je díky prťouskům vždy jiný a adrenalinový.

 

FYZIO FITNESS

  • Tato lekce je určena především těm, kteří pociťují fyzické potíže.
  • Například bolest zad, kyčlí, ramen nebo jiných tělesných partií.
  • Zkrácené svalstvo, bolesti hlavy, únavu a ztrátu energie.
  •  Cvičení je v pomalejším režimu a zaměřuje se na postupnou aktivaci celého těla.
  • Restartuje kloubní a pohybový aparát.
  •  Vhodný pro lidi s nedostatkem pohybu, ale i pro aktivní sportovce v rámci regeneračního cvičení.
  • Lze zařadit i jako rehabilitační cvičení.

 

PRO POKROČILÉ

BODYPUMP

BODYPUMP je jedinečný skupinový silově vytrvalostní trénink s nakládací osou,  vhodný pro každého, kdo se snaží vytvarovat své tělo, zesílit a být fit. Během cvičení se využívá nižších váhových zátěží s mnohočetným opakováním pohybů. 

 

Při pravidelném tréninku získáte vytrvalost, vyrýsované nohy, pevné hýždě, ploché břicho, silné záda, vytvarovaná ramena a paže… BODYPUMP je průlom v silovém tréninku a čeká jen na vás!

 

 

 

TRX ORIGINAL

Tento trénink je určen pro každého kdo chce jednoduše a přitom kvalitně procvičit celé tělo za pomoci vlastní váhy a na závěsném systému. TRX systém byl navržen americkou armádou pro výcvik elitních jednotek.

Zjistíte, že zdánlivě jednoduché cviky Vám dají pěkně zabrat. Vaše tělo Vás odmění lepší funkčností, stabilitou, zpevněním všech svalových partií a aktivním HSS.

 

 

IMG_2950

 

 

 

 

 

BUNGEE WORKOUT

Světový hit, který není jen zábava, ale i dřina, která skvěle formuje problematické partie a bojuje s celulitidou. Cvičení je vhodné nejen pro nováčky, ale i pro pokročilé. Při lekci je klient zavěšen na gumě, která umožní tělu výskoky a poskoky bez zatížení kloubů a dovolí tělu občas i ztratit gravitaci.

 

 

TABATA

  • Intervalové cvičení založené na 20 až 30 vteřinových úsecích, probíhající ve vyšší intenzitě s co největším počtem opakování.
  •  Tempo a intenzitu si každý volí dle svých možností.
  • Toto cvičení je vhodnější pro mírně pokročilé.

Ideální pro spalování tuků a zvýšení fyzické kondice a síly

 

Kruhový trénink

Je to tréninková metoda, která se skládá z vybraných cviků, zatěžujících celé svalové skupiny celého těla, buď jednotlivě nebo v kombinaci po dobu předem určenou.

Cviky se střídají v časových intervalech formou stanovišť do kruhu, proto ten název: kruhový trénink.

 

PRO MAZÁKY

HIIT + CORE

  • Ranní super startér pro posílení celého těla a nastartování spalování během celého dne.
  •  Jednoduché cviky, které dokonale podpoří celodenní spalování a tvarování těla.
  • Aktivně posiluje střed těla a hluboký stabilizační systém.
  • Navíc podpoří kardiovaskulární systém a postará se o Váš úsměv díky vyplaveným endorfinům.

 

POUND PRO

 

Během této lekce zapomenete na počet sérií nebo sledování hodinek.

  • Nevšimnete si ani vysoké intenzity, protože na co se budete soustředit je rytmus a hlasitost hudby.
  • Cvičení je rozložené na intervaly, tak aby se střídalo maximální zatížení s prodlouženými fázemi , kdy se spalují tuky , což Vám poskytne super trénink v co nejkratším čase.
  •  Je to i skvělý trénink pro mozek, při kterém jste nuceni propojovat pravou i levou mozkovou hemisféru a navíc se naučíte skvěle bubnovat.
  • Staň se rockstar! 

FLY JOGA

Netradiční pomalé cvičení v závěsných hamakách, při kterém uvolníte celé tělo.
Zapojíte a zpevníte střed těla, lehce si zaposilujete a odcházet budete příjemně zrelaxovaní.
Protáhnete se, uvolníte páteř a poznáte stav beztíže.
Vhodné úplně pro všechny.